Winkelmandje

Bestelinformatie

Bestelinformatie

Bij Tigerbilly.nl kan je 24 uur per dag, 7 dagen per week simpel en snel een bestelling plaatsen. Het bestelproces bestaat uit een aantal duidelijke stappen welke hieronder worden uitgelegd. Jouw bestelling is pas geplaatst nadat de betaling via de gekozen betaalmethode is afgerond. Voor deze stap kan je alles nog naar jouw wensen aanpassen.

Eenvoudig en gemakkelijk bestellen in maar 3 stappen doe je als volgt:

Stap 1: Hoe plaatst je een artikel in de winkelwagen?

Ga naar het artikel van jouw keuze, voer het gewenste aantal in en klik op de knop ‘In winkelmand’. Het product is nu toegevoegd aan de winkelwagen. In de rechterbovenhoek vind je jouw winkelmandje. Wanneer je op deze knop drukt kan je kiezen om de winkelmand te bekijken. Op deze pagina kan je desgewenst nog het aantal artikelen wijzigen of eventueel artikelen verwijderen. Of je kan meteen klikken op “afrekenen”. Je komt dan bij stap 2.

Stap 2: Uw gegevens, controle en betaalmethode

Je bevindt je nu in het scherm ‘Jouw gegevens’. Hier wordt je gevraagd jouw adres gegevens in te vullen en kan je kiezen voor een ander afleveradres. Je ziet hier ook een overzicht van de door jou bestelde producten. Controleer alles goed en corrigeer indien nodig. Vervolgens kan je hier aangeven welke betaalmethode je wilt gebruiken.

Stap 3: Afrekenen

Alles gecontroleerd? Dan dien je nog akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en privacy beleid. Vervolgens klik je op “bestelling plaatsen”.

Je wordt nu omgeleid naar de betaalprovider van de gekozen betaalmethode. Volg hier de stappen van de door jouw gekozen betaalmethode.

Zodra je betaling succesvol is afgerond, ontvang je van ons een email met de bevestiging. Geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de e-mail bevestiging niet in de map ‘Ongewenst’ of ‘Spam’ terecht is gekomen. Is dat niet het geval of heb je problemen met bestellen of betalen neem dan contact met ons op via 085 250 0466 of info@tigerbilly.nl